Wojciech Grzegorski ma 36 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie uzyskał dyplom z marketingu międzynarodowego. Ma też imponujące doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu markami światowego formatu. Przez 12 lat pracował w branży produktów szybkozbywalnych (FMCG), gdzie pełnił kierownicze stanowiska na rynku polskim oraz brytyjskim. Cztery lata temu Wojciech Grzegorski związał się z Volkswagen Group Polska – najpierw jako menedżer, a wkrótce potem jako dyrektor działu sprzedaży Seata. Przy jego udziale hiszpańska marka świętowała na naszym rynku duże sukcesy. Kierowanie marką producenta sportowych samochodów w Polsce będzie dla Wojciecha Grzegorskiego wyzwaniem także z powodu konieczności zaadaptowania na lokalny rynek epokowych zmian w firmie Porsche: systematycznie rośnie popularność hybrydowych odmian plug-in, a przed końcem dekady do sprzedaży trafi pierwszy w pełni elektryczny model Porsche – Mission E.