Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Porsche inwestuje w izraelski start-up Anagog

| | Komentarze:

Od lewej: Yaron Aizenbud (założyciel Anagog), Ofer Tziperman, Gil Levy

fot. Porsche

Firma Porsche Digital GmbH strategicznie poszerza swoje portfolio cyfrowych innowacji i nabywa mniejszościowy udział w izraelskim start-upie Anagog. Założony w 2010 r. start-up z siedzibą w Tel Awiwie zatrudnia obecnie około 30 pracowników i specjalizuje się w rozwoju sztucznej inteligencji (AI) w kontekście mobilności. Stworzone i opatentowane przez Anagog oprogramowanie pozwala firmom lepiej zrozumieć oraz przewidywać zachowania klientów w określonych sytuacjach, a w konsekwencji prowadzi do opracowywania takich funkcji jak możliwości inteligentnego parkowania. Dzięki tej inwestycji Porsche niezmiennie napędza cyfrową transformację. W rezultacie może teraz rozwijać i oferować usługi kontekstowe oraz spersonalizowane.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza inwestycja w Anagog pozwala nam dalej zwiększać nasze kompetencje i rozwijać możliwości sztucznej inteligencji w dziedzinie mobilności. Izraelska scena start-upów z sektora technologicznego bazuje na ogromnej wiedzy i potencjale. Chętnie współpracujemy z nowymi firmami, aby konsekwentnie rozwijać cyfrową ofertę i szybko wprowadzać nowe rozwiązania na rynek – tak żeby mogli zacząć z nich korzystać nasi klienci – przyznał Thilo Koslowski, dyrektor zarządzający Porsche Digital. Rozwiązanie oferowane przez Anagog jest zintegrowane z aplikacjami na smartfony. Obecnie korzysta z niego około 100 różnych aplikacji na całym świecie. Analiza danych odbywa się bezpośrednio na urządzeniu mobilnym, co oznacza, że nie ma potrzeby przesyłania danych użytkownika do chmury lub serwerów zewnętrznych. W rezultacie użytkownicy zachowują pełną kontrolę nad swoimi danymi, a jednocześnie korzystają z lepszych usług kontekstowych. - Z niecierpliwością czekamy na opracowanie wspólnie z Porsche kolejnych innowacyjnych pomysłów, by zaoferować klientom jak najlepsze rozwiązania w zakresie mobilności. Cyfrowe doświadczenie staje się coraz bardziej istotne i, co najważniejsze, może być w użytecznym formacie wykorzystywane również w przypadku nowych usług mobilności – przyznał szef Anagog, Ofer Tziperman. Porsche Digital GmbH jest spółką w pełni zależną Porsche AG i reprezentuje centrum kompetencyjne firmy w zakresie digitalizacji. Spółka – w ścisłej współpracy ze wszystkimi działami Porsche AG – definiuje i wdraża nowe strategie tworzenia wartości oraz innowacyjne produkty cyfrowe. Rozpoznaje i ocenia trendy, a także inwestuje w start-upy, zabezpieczając w ten sposób dostęp do odpowiednich technologii. Spółka zależna producenta sportowych samochodów ze Stuttgartu odgrywa rolę interfejsu pomiędzy Porsche a innowatorami z całego świata. Swoje placówki ma w Ludwigsburgu, Berlinie i Santa Clara w Dolinie Krzemowej; w planach jest utworzenie oddziału Porsche Digital w Azji.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora