Strategiczną pozycję nowego Porsche Studio podkreśla jego lokalizacja
- Podobnie jak Nowy Jork, Paryż czy Londyn, tak i Mediolan jest stolicą mody. To tu rodzą się designerskie trendy. Prezentacja oferty Porsche oraz Porsche Design w sercu miasta ilustruje bliską współpracę obu marek i zapewnia im dostęp do grupy docelowej, która ceni świadomy styl życia – przyznaje Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. - Strategiczną pozycję nowego Porsche Studio podkreśla jego lokalizacja. Obiekt mieści się w historycznym centrum miasta, przy ulicy Via della Spiga – w samym sercu modowej okolicy Quadrilatero della moda- dodaje. Mediolańskie Porsche Studio łączy światy obu marek na powierzchni około 400 m2. Oprócz ekspozycji samochodów znajduje się tu m.in. „ściana dziedzictwa” z wirtualnymi wzmiankami o najważniejszych wydarzeniach z 70-letniej historii sportowych samochodów Porsche. Na miejscu klienci mogą – zgodnie ze swoimi życzeniami – konfigurować auta, umówić się na jazdę próbną, a jeśli któryś z nich podejmie decyzję o zakupie, może też podpisać umowę. W trakcie regularnie organizowanych imprez i kampanii goście nowego studia będą mogli zapoznać się z nowościami ze świata marek Porsche oraz Porsche Design.
Porsche Design prezentuje w Mediolanie produkty z różnych segmentów
Mowa o takich produktach, jak czasomierze, obuwie i odzież, torby i akcesoria podróżne, okulary oraz sprzęt nagłośnieniowy i elektronikę. Szczególną atrakcją w kolekcji zegarków sygnowanych przez Porsche Design jest „1919 Datetimer 70Y Porsche Sports Car Limited Edition”, wprowadzony z okazji jubileuszu 70-lecia samochodów sportowych Porsche. - W Porsche Studio Milan zapewniamy klientom dostęp do kompletnego portfolio Porsche Design. Prezentując naszą atrakcyjną gamę akcesoriów obok ekspozycji samochodów, oferujemy klientom i fanom obu marek wyjątkowe, lifestyle’owe doświadczenie – wyjaśnia Jan Becker, dyrektor generalny Porsche Design.