W roku jubileuszu Porsche doświadczenie wirtualnej rzeczywistości oferuje odwiedzającym coś naprawdę specjalnego: zamienia ich w aktywnych uczestników procesu montażu pierwszych samochodów sportowych Porsche – i czyni w ten sposób częścią marki. Wirtualna podróż w czasie ma miejsce w specjalnym pawilonie przed wejściem do Porsche Museum. Można ją bezpłatnie odbyć do 26 sierpnia 2018 r., w godzinach pracy muzeum, a także w poniedziałki w godzinach 9-18.
Aplikacja Porscheplatz, czyli cyfrowy przewodnik po głównych zakładach Porsche
Doświadczenie wirtualnej rzeczywistości stanowi najnowszy element koncepcji cyfrowych wrażeń w Zuffenhausen, opartej na aplikacji Porscheplatz. Aplikacja jest bezpłatnie dostępna w języku angielskim i niemieckim, na systemy Android i urządzenia Apple, a w planach jest jej systematyczna rozbudowa. Zapewnia ona szczegółowe informacje na temat wszystkich aktywności oraz poszczególnych miejsc w głównej fabryce w Zuffenhausen i wyświetla je na mapie – są to np. nowości dotyczące Porsche Museum. Szczególną zaletą dla zwiedzających jest zintegrowany przewodnik audio po muzeum – łatwo dostępny podczas zwiedzania zakładów.
Aplikacja Porscheplatz pozwala jeszcze bardziej zagłębić się w świat Porsche
Aplikacja umożliwia też przegląd różnych informacji na temat produkcji sportowych samochodów na Porscheplatz, zwłaszcza dotyczących kolejnych sekcji fabryki i ich lokalizacji. Wbudowani w nią cyfrowi asystenci mogą odpowiadać na szczegółowe pytania o wyposażenie oraz obiekty znajdujące się na terenie zakładów. - Aplikacja Porscheplatz pozwala naszym fanom i klientom jeszcze bardziej zagłębić się w świat Porsche – przyznaje Robert Ader, wiceprezes ds. relacji z klientem w Porsche AG. - Aplikacja Porscheplatz oferuje wszechstronne, spersonalizowane informacje, szczególnie przydatne podczas planowania wizyty; to realna korzyść dla naszych klientów - dodaje. Dzięki aplikacji i współpracy z zespołem ds. komunikacji historycznej poszerzono fascynującą ofertę atrakcji, z której goście mogli korzystać już wcześniej. - Ĺťeby jeszcze bardziej zróżnicować swoją wizytę na Porscheplatz, Porsche planuje dodać wiele kolejnych tematów i poszerzyć zawartość aplikacji, a także mocniej zintegrować dostępne atrakcje z cyfrowym światem – stwierdza Achim Stejskal, dyrektor Porsche Muzeum i działu komunikacji historycznej.