MINI idealne dla klientów biznesowych?
Ralph Morton, redaktor “Business Car Manager” przyznał, że MINI Cooperowi należą się podwójne brawa, bo rok temu również był najlepszy. "Nietrudno zgadnąć dlaczego - jest bowiem tani w utrzymaniu i nie wydziela więcej CO2 niż 95g/km, co w rezultacie daje mu pozycję lidera” - podkreślił Morton. Entuzjazm ten podzielają klienci, co pokazują z kolei raporty sprzedaży (również w Polsce). A tam nieustanne wzrosty od premiery, czyli od 2014 roku. I co ciekawe - MINI osiąga takie wyniki dzięki sektorowi biznesowemu! Znawcy nie są pewnie zaskoczeni, bo koncern już jakiś czas temu odkrył tę zależność. Nie bez powodu skoncentrował swą uwagę w ostatnich modelach właśnie na tej grupie docelowej. Tak właśnie powstał MINI Clubman w listopadzie 2015 roku, a ostatnio nowy MINI Countryman, o którym niedawno pisaliśmy. „Bo MINI to auto idealne dla klientów biznesowych i zajmujące istotne miejsce na rynku” - skwitował Ian Waspe, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki, w rozmowie z “Business Car Manager”.
Ĺšródło: automotiveworld.com