„Cieszymy się, że mamy ugruntowaną pozycję wśród najbardziej wartościowych, najlepszych marek świata” – przyznał dr Jens Thiemer, wiceprezes ds. marketingu, Mercedes-Benz Cars. „To dowód, że jesteśmy dobrze postrzegani na całym świecie – w czym zasługa naszej przyszłościowej strategii CASE, spójnej, innowacyjnej tożsamości marki oraz szerokiego portfolio produktów. W DNA marki Mercedes-Benz wpisane jest unikalne połączenie tradycji i nowoczesności oraz nieustanne wprowadzanie innowacji. Dzięki temu jesteśmy doskonale przygotowani, by odegrać ważną, aktywną rolę w dokonywaniu niezbędnych przemian epoki cyfrowej”.
Coroczny ranking „Best Global Brands” publikowany przez firmę Interbrand ukazał się już po raz 18. Według szefów wiodących światowych firm badanie stanowi wszechstronny punkt odniesienia w zakresie wartości międzynarodowych marek. Jego celem jest wyłonienie 100 najcenniejszych marek świata.