Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Wojciech Modest Amaro przesiada się do Porsche 911 Targa

| | Komentarze:

fot. Porsche

Tradycja i styl – ponad 50 lat temu Porsche 911 Targa dało początek nadwoziu typu targa, a dziś wciąż stanowi najbardziej wysmakowaną formę połączenia coupé i kabrioletu. To samochód, który daje wolność i pozwala doświadczać przyjemności niemal wszystkimi zmysłami – zupełnie jak dobra kuchnia. Doskonale wie o tym Wojciech Modest Amaro, najsłynniejszy polski szef kuchni, który właśnie odebrał swoje nowe Porsche 911 Targa 4S.

Amaro jako ambasador marki Porsche od kilku lat pozostaje wierny kultowej „911”. Tym razem jego wybór padł na model 911 Targa 4S

– Istotą wielkiej gastronomii jest wysoka jakość utrzymywana przez cały czas. Właśnie to cenią inspektorzy Michelina. A ja to samo cenię w Porsche: konsekwencję w zachowaniu najwyższego poziomu. Osiągów, jakości, techniki – przyznał Wojciech Modest Amaro, szef kuchni Atelier Amaro, pierwszej restauracji w Polsce nagrodzonej gwiazdką Michelin. Jako ambasador marki Porsche od kilku lat pozostaje wierny kultowej „911”. Tym razem jego wybór padł na model 911 Targa 4S. – W kuchni najważniejszy jest smak. Wierzę, że podobnie jest z samochodami. Targa to szczególna kompozycja: łączy przyjemność z jazdy pod gołym niebem i sportowe doznania podczas jazdy z niebanalnym stylem – dodaje słynny szef kuchni. Jego nowe Porsche 911 Targa napędza 6-cylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik typu bokser o pojemności 3 litrów i mocy 420 KM, połączony z dwusprzęgłową przekładnią PDK oraz napędem na obie osie. Dzięki pakietowi Sport Chrono samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w równe 4 sekundy. Jego prędkość maksymalna przekracza „magiczną” barierę 300 km/h –wynosi dokładnie 301 km/h.

Konfigurując swój egzemplarz Porsche 911 Targa, Wojciech Modest Amaro postawił na charakterystyczny szary lakier Crayon oraz niebiesko-szarą skórzaną tapicerkę

Indywidualny charakter auta podkreślają 20-calowe obręcze 911 Turbo i czarny pałąk Targa z satynowym wykończeniem. Całość uzupełniają diodowe reflektory z czarnym wypełnieniem, lusterka boczne SportDesign, a także dyskretne detale z palety opcji Porsche Exclusive Manufaktur w postaci lakierowanego logo „PORSCHE” z tyłu samochodu czy w kabinie: pasy bezpieczeństwa mają ten sam szary odcień co lakier karoserii. O komfort jazdy dba szereg opcjonalnych elementów, m.in. wentylacja foteli oraz adaptacyjny tempomat. – Od zawsze przyznaję, że lubię rywalizację. Oczywiście zdrową rywalizację. Mam w sobie sportowego ducha i determinację do działania. Ciągle myślę, że jeszcze sporo przede mną. A jednocześnie doceniam chwile, gdy mogę zwolnić – taki życiowy balans. 911 to właśnie taki typ samochodu, sportowy i uniwersalny zarazem – jest szalenie precyzyjny, jednak nie męczy na co dzień. Targa dodaje do tego coś jeszcze: gdy złożę dach, mogę być bliżej natury. Ale z dachem czy bez, wygląda tak samo zjawiskowo – podsumował Wojciech Modest Amaro.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora