Audi R8
Flagowy supersamochód od Audi. Centralnie umieszczony silnik V10 o mocy 610 koni mechanicznych z dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią biegów, zapewnia nie tylko niesamowite osiągi na miarę egzotycznego auta, ale również fantastyczne doznania dźwiękowe, które są symfonią dla uszu każdego miłośnika motoryzacji. Do tego dynamiczny układ kierowniczy i duża stabilność, dzięki napędowi na cztery koła. Model, który jest dostępny w naszej ofercie, znajduje się na samym szczycie możliwości sportowych gamy Audi — „Plus”, dzięki czemu karoseria zyskała karbonowe dodatki Carbon Sigma. Mimo sportowego rodowodu można podróżować w nim komfortowo, a w minimalistycznej, acz luksusowej i pełnej technologii kabinie R8 nic nie rozprasza kierowcy. Na koniec, mamy dla Was również małą ciekawostkę — Audi R8 dzieli swój silnik i skrzynię biegów z Lamborghini Huracan. Więcej informacji o Audi R8 znajdziecie tutaj.
Range Rover Sport
Range Rover Sport to luksusowy SUV o sportowym zacięciu, który dobrze poradzi sobie na autostradzie podczas podróży z rodziną na wakacje, jak i wtedy, kiedy zdecydujemy się zjechać z utwardzonej drogi na strome, błotniste wzgórza. Samochód z naszej oferty to model z 5-litrową V8'ką, generującą 510 koni mechanicznych i 700 Nm momentu obrotowego oraz, co oczywiste stałym napędem na cztery koła i dwu-przełożeniowym mechanizmem różnicowym, który pozwala na bardziej efektywną jazdę w terenie. Dzięki pneumatycznemu zawieszeniu Range Rover Sport daje kierowcy możliwość przełączenia auta w tryb dynamiczny, co sprawia, że jest sztywniejsze i pozwala poczuć jego usportowiony charakter. Wnętrze to minimalistyczny luksus z nagłośnieniem Meridian Premium Audio, które zadowoli każdego prawdziwego audiofila. Więcej informacji o Range Roverze Sport znajdziecie tutaj.
Mercedes-Benz CLS 53 AMG
Przed Wami prawdziwa perełka z przebiegiem zaledwie 6000 tysięcy kilometrów. Sportowy wygląd, nietuzinkowy układ napędowy i doskonałe multimedia. W CLS 53 AMG pod maską znajduje się sześciocylindrowy, turbodoładowany 3,0-litrowy silnik, jak i 48-woltowy system mild-hybrid ze zintegrowanym rozrusznikiem ISG, który zbiera energię elektryczną. Od 0 do 100 km/h za kierownicą CLS-a 53 AMG rozpędzimy się w czasie 4,5s, a nawet na krętych drogach Mercedes-Benz jest przewidywalny dzięki napędowi na wszystkie koła 4Matic. Najlepszy system informacyjno-rozrywkowy zapewnia system MBUX, zasilający dwa rozległe, 12,3-calowe ekrany o wysokiej rozdzielczości na desce rozdzielczej. Więcej informacji o Mercedesie CLS 53 AMG znajdziecie tutaj.
Ford Mustang
Legenda motoryzacji, która mimo unowocześnienia i zglobalizowania dystrybucji zachowała w sobie klasyczne, muscle car'owe cechy muskularnego Mustanga. Ford ma 5,0-litrowy, ryczący silnik V8 o mocy 421 koni mechanicznych, a w opozycji do większości obecnie produkowanych modeli nie ma turbodoładowania. Egzemplarz dostępny w naszej ofercie wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów. Wnętrze Mustanga swoim designem nawiązuje do ikony motoryzacji lat 60, jednak w nowoczesnej formie (do dyspozycji mamy intuicyjny system informacyjno-rozrywkowy Sync 3), a ponadto wykonane jest w znacznie lepszej jakości niż stereotypowy, amerykański wóz. Więcej informacji o Fordzie Mustangu znajdziecie tutaj.
BMW M5 Competition
Szósta generacja super sportowego sedana, który przed premierą M4 CSL piastował pozycję najszybszego, seryjnie produkowanego BMW. Pierwsza M5 która ma napęd na cztery koła, choć mimo to za kierownicą można odczuć wyraźną preferencję tylnej osi, a dla tych, którzy nie mają lęku przed okiełznaniem potężniej, bezkompromisowej 4,4-litrowej V8 z turbodoładowaniem, jest możliwość wyboru wyłącznie tylnego napędu. Podczas jazdy BMW słychać głęboki dźwięk widlastego silnika, a jego głośność oczywiście można regulować zależności od wyboru komfortowych, czy brutalnych ustawień w trybie sport plus. Mimo sporych rozmiarów i sporej masy (1940 kilogramów) auta, jest ono zwinne, a jego prowadzenie precyzyjne, między innymi dzięki usztywnieniu zawieszenia, oraz jego obniżeniu o 7 mm względem „zwykłego” BMW M5. Wnętrze M5 Competition jest komfortowe i przestronne, idealnie sprawdzające się podczas codziennej jazdy, ale zajdziemy w niej akcenty charakterystyczne dla modelu M, którymi są oczywiście emblematy oraz to, co najważniejsze, czyli czerwone programowalne przyciski M1 i M2 przy kierownicy, które pozwalają na niemal natychmiastowy dostęp do bardziej agresywnych ustawień parametrów auta. Więcej informacji o BMW M5 Competition znajdziecie tutaj.