- Obok fascynujących samochodów kluczem do długofalowego sukcesu elektromobilności jest budowanie przyjaznej klientom infrastruktury ładowania – przyznaje Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. - Dzięki usłudze Porsche Charging Service oferujemy naszym klientom cyfrową platformę, która upraszcza każdy aspekt procesu ładowania, a w efekcie ładowanie można jeszcze łatwiej "wpleść" w codzienne życie - dodaje. Aplikacja w czasie rzeczywistym zapewnia dostęp do informacji o lokalizacji i dostępności stacji ładowania, a także o kosztach „tankowania” samochodu. Identyfikacja w punkcie ładowania odbywa się poprzez kod QR i aplikację albo za pośrednictwem identyfikatora Porsche ID, który użytkownik otrzymuje bezpłatnie w ramach procesu rejestracji. Usługa Porsche Charging Service jest obecnie dostępna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Danii, Holandii, Belgii i Finlandii. Do końca 2018 r. będzie stopniowo wprowadzana również na kolejnych rynkach. W Niemczech korzystanie z usługi kosztuje 2,50 EUR miesięcznie. Do tego dochodzą opłaty za ładowanie, uzależnione od dostawcy i ilości energii elektrycznej wykorzystanej do naładowania samochodu. Aplikacja dostępna jest na wszystkie urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS lub Android i może zostać pobrana już teraz. Usługa jest zasadniczo adresowana do wszystkich kierowców aut hybrydowych lub elektrycznych – jej zastosowanie nie ogranicza się wyłącznie do samochodów Porsche. Użytkownicy mogą zarejestrować się pod adresem www.porsche.com/connect-store.