Trzydziestopięcioletni Neel Jani jest kierowcą fabrycznym Porsche od 2013 r. Trzy lata później, za kierownicą Porsche 919 Hybrid, zwyciężył w 24-godzinnym wyścigu Le Mans i jeszcze w tym samym sezonie został mistrzem Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA. W latach 2014-2017 wygrał w 919 cztery wyścigi, 9-krotnie zdobył pole position i wykręcił 4 najlepsze czasy okrążeń. W 2018 r., jadąc 919 Hybrid Evo, pobił rekord ustanowiony przez bolid Formuły 1 na torze Spa-Francorchamps (Belgia). Neel Jani rozpoczynał swoją karierę za kierownicą bolidów, a później był kierowcą testowym w Formule 1. - Nie mogę się doczekać swojego nowego zadania – z zadowoleniem wyznał Neel Jani. - Współtworzenie od samego początku całkiem nowego programu Porsche Motorsport – i to już po raz drugi – wiele dla mnie znaczy. Czekają nas ogromne wyzwania, zarówno w zakresie techniki, jak i samej jazdy, a nasi silni rywale w Formule E mają przewagę w doświadczeniu. Przed nami wiele pracy, nie mogę jednak doczekać się wyjechania na tor - dodał. Dołączenie Porsche do rywalizacji w Formule E stanowi część szeroko zakrojonych zmian w firmie i jest doskonale zgrane w czasie: równolegle z debiutem pierwszego elektrycznego pojazdu wyścigowego Porsche na rynek wejdzie nowy Taycan – pierwszy seryjny sportowy samochód producenta ze Stuttgartu-Zuffenhausen, który także będzie poruszać się bez udziału silnika spalinowego. Porsche wkracza w erę elektryczną i cyfrową, realizując inwestycje na kwotę 6 mld euro.