Marzenia się spełniają: zdolny do jazdy prototyp 911 Speedster Concept, po raz pierwszy pokazany 8 czerwca 2018 r. w Zuffenhausen w wersji Heritage (z ang. dziedzictwo), w 2019 r. trafi do produkcji. Samochód został opracowany przez zespół Porsche Motorsport z Weissach we współpracy z oddziałami Style Porsche oraz Porsche Exclusive Manufaktur. Przyszłe Porsche 911 Speedster powstanie w oparciu o typoszereg 991 i będzie pierwszym modelem oferowanym z nowymi pakietami Heritage Design. Ta ekskluzywna linia akcesoriów sygnowanych przez Porsche Exclusive umożliwi jeszcze większy stopień personalizacji „911”. 911 Speedster poza zjawiskowym czerwonym lakierem przyciąga wzrok 21-calowymi obręczami mocowanymi centralną śrubą. Ich wzornictwo, z krzyżującymi się ramionami, przypomina wyścigowe samochody Porsche, takie jak 911 RSR oraz GT3 R. Także przyciemniane światła do jazdy dziennej są inspirowane światem motorsportu, a ich czerwone wykończenie współgra z kolorem nadwozia. Lusterka boczne o kształcie Talbot oraz korek wlewu paliwa – umiejscowiony pośrodku przedniej pokrywy – lśnią odcieniami czarnego chromu i platyny. W przeciwieństwie do pokazanej wcześniej wersji Heritage w kabinie wykorzystano częściowo perforowaną czarną skórę z czerwonymi akcentami. Wszystkie elementy nadwozia oraz rozwiązania techniczne obu prototypów 911 Speedster są identyczne. Obejmuje to skróconą i obniżoną ramę szyby czołowej, mniejsze boczne okna oraz karbonową tylną pokrywę z dwoma wybrzuszeniami za fotelami. Oba samochody zamiast miękkiego dachu mają lekkie poszycie Tonneau z zatrzaskami Tenax. Koncepcyjne pojazdy bazują na modelu 911 Carrera 4 Cabriolet. Ich błotniki oraz przednią i tylną pokrywę wykonano z lekkich kompozytów węglowych, natomiast podwozie pochodzi z 911 GT3. Co więcej, oddział projektowania modeli GT dostarczył układ wydechowy z tytanowymi rurami oraz zespół napędowy, w tym 6-stopniową manualną skrzynię biegów. To samo dotyczy serca limitowanej edycji specjalnej: prototypy Speedster napędza wolnossący 6-cylindrowy silnik typu bokser o mocy ponad 500 KM, zdolny „rozkręcać się” nawet do 9000 obr./min.