Nowe Ferrari SF90 Spider, czyli szalone osiągi i wiatr we włosach
Choć wszyscy wiedzieli od tym od dawna, teraz Ferrari oficjalnie potwierdziło tę informację – ekstremalnie nowy samochód w gamie marki. Auto ma napęd hybrydowy typu plug-in, a prócz tego nowe rozwiązania technologiczne w konstrukcji. SF90 Spider ma wysuwany, twardy dach, by jak zapewnia Ferrari zapewniało lepszy komfort podróżowania, niezależnie od hałasu czy warunków atmosferycznych (dach można otworzyć bądź zamknąć w zaledwie 14 sekund). Mimo tego, nadwozie Ferrari zostało zaprojektowane tak, by niezależnie od tego, czy dach jest podniesiony, czy opuszczony, była zachowana aerodynamika. Silnik SF90 Spider to zupełnie przeprojektowana, 4,0-litrowa V8’ka z F8 Tributo. 769 KM, które wytwarza ośmiocylindrowa jednostka jest następnie łączone z akumulatorem 7,9 kWh i trzema motorami elektrycznymi generującymi 217 KM(po każdym na przednie koło i jeden między silnikiem spalinowym, a skrzynią biegów). Rozwiązanie to pozwala SF90 na pokonanie nawet 25 kilometrów na zasilaniu elektrycznym. Auto rozpędza się do 100km/h w zaledwie 2,5 sekundy. SF90 oficjalnie można już konfigurować w salonach Ferrari, a pierwsze egzemplarze mają pojawić się na drogach w drugim kwartale 2021 roku.
AUTOREDUTA to salon sprzedaży aut premium, w którym możesz znaleźć też supersportowe propozycje dla miłośników motoryzacji. Obecnie w naszej ofercie sprzedażowej znajdują się dwa wyjątkowe modele spod znaku wierzgającego konia. Jest to F12 Berlinetta, które należy jeszcze do starej szkoły Ferrari i napędza je silnik V12 oraz Ferrari 488 GTB, który miał niełatwe zadanie zastąpienia kultowego już 458, szczególnie że w imię ograniczeń emisyjnych zdecydowano się na trubodoładowanie jednostki napędowej.
Audi świętuje 40 lat napędu Quattro
Niezwykła technologia i kawał ogromnego sukcesu Audi ma już 40 lat. Oryginalne Quattro zadebiutowało w Genewie w 1980 roku i od tamtego czasu rozwiązanie to stało się najważniejszym fundamentem marki i kamieniem węgielnym niezwykłych sukcesów w motorsporcie. Na rocznicę 40-lecia Quattro pojawiły się wyjątkowe auta: RS6 GTO Concept oraz specjalne TT RS. RS6 to dzieło 12 praktykantów z fabryki Audi w Neckarsulm. Wyróżnia je nie tylko specjalny wygląd, ale również to, czego nie spotkamy w innych modelach Audi, czyli wydech zamontowany z boku auta. Jubileuszowy model bazuje oczywiście na RS6 Avant, choć inspiracją do projektu było Audi 90 Quattro IMSA GTO, które w 1989 roku dysponowało niezwykłymi osiągami – mocą 700 KM i przyspieszeniem od 0 do 100 km/k w zaledwie 3,1 sekundy. TT RS 40 Years of Quattro, limitowane do zaledwie 40 sztuk, to przede wszystkim nietuzinkowy wygląd. Jest ono inspirowane motywami Audi Sport Quattro S1, które triumfowało na Pikes Peak 1987 z legendarnym Walterem Röhrlem za kierownicą. Pod maską Audi znajduje się turbodoładowany, 5-cylindrowy, rzędowy silnik, który generuje 394 KM. Wyjątkowa edycja to również wyjątkowe pieniądze, bo tę niezwykle limitowaną edycję TT RS można nabyć od 114 040 euro.
Oczekujesz profesjonalnej opieki serwisowej swojego Audi? Dobrze trafiłeś! Niezależny serwis AUDI AUTOREDUTA to mechanicy z szeroką wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w serwisowaniu aut marki Audi, indywidualne podejście do klienta i ceny nawet o połowę tańsze niż w ASO Audi. W naszym serwisie AUDI Warszawa doradzimy też jak należy użytkować dane auto, by jak najdłużej cieszyć się bezawaryjną jazdą, jak również przypomnimy, np. o zbliżającym się terminie przeglądu.
Zadzwoń już teraz pod numer 22 616 42 12 i umów się na wizytę serwisową w niezależnym serwisie Audi Autoreduta.
Porsche pokazuje niezrealizowane projekty
Porsche ujawniło 15 niezrealizowanych koncepcji z lat 2005–2019 w nowej książce zatytułowanej „Porsche Unseen”, a trzy z nich ujrzały światło dzienne na łamach internetu: 919 Street, Vision Spyder i Vision „Renndienst”. 919 Street to prawdopodobnie najbardziej niekonwencjonalna ze wszystkich nieznanych koncepcji. Auto miało wykorzystywać silniki stosowane przez Porsche w pojazdach z Le Mans Hybrid. Vision Spyder miał być roadsterem przyszłości inspirowanym na Porsche 550 Spyder RS z 1954 roku. Vision „Renndienst” to sześciomiejscowy samochód z czasów, gdy Porsche zastanawiało się nad elektrycznym VAN’em.
Nie masz czasu, by podjechać do serwisu na naprawę lub odebrać gotowy samochód? W niezależnym serwisie Porsche AUTOREDUTA dla wygody i komfortu naszych klientów oferujemy usługę door-to-door. Odbierzemy od Ciebie samochód, zawieziemy auto do serwisu, wykonamy konieczne naprawy czy też dokonamy przeglądu, a następnie odstawimy go z powrotem we wskazane miejsce na terenie Warszawy.
Kliknij w link, który znajdziesz poniżej, a znajdziesz formularz do umówienia się na wizytę serwisową w Porsche AUTOREDUTA: https://www.autoreduta.pl/
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ najszybszym luksusowym samochodem na Nürburgringu
Mercedes-AMG GT63 S pokonał okrążenie w 7:27.80 na północnej pętli Nürburgringu, ustanawiając tym samym oficjalny rekord klasy luksusowych samochodów. Poprzednim rekordzistą na Nordschleifie, czyli mekce wszystkich miłośników motoryzacji zwanym też zielonym piekłem, było Porsche Panamera Turbo S z czasem o 2,01 sekundy dłuższym od Mercedesa. Według zapewnień producenta, Mercedes-AMG był całkowicie fabryczny, a kierowcą, który dokonał tego osiągnięcia był inżynier rozwoju AMG, Demian Schaffert.
Pozwól nam zadbać o swojego Mercedesa.
Skontaktuj się z nami 22 622 27 34 i umów się na wizytę serwisową swojego Mercedesa!
PS. Tylko w tym miesiącu ustawienie geometrii zawieszenia w naszym serwisie aż o 20% taniej!
Najnowsze informacje z AUTOREDUTY możecie śledzić na naszych instagramowych profilach:
www.instagram.com/autoreduta.
www.instagram.com/
www.instagram.com/