Porsche Mission E trafi na rynek pod koniec bieżącej dekady. Dzięki aplikacji Mission E Augmented Reality producent sportowych samochodów już teraz zapewnia innowacyjny wgląd w technologie, z jakich korzysta ten elektryczny samochód sportowy. „Oferujemy naszym miłośnikom wirtualny przedsmak pierwszego całkowicie elektrycznego auta sportowego Porsche” – mówi Kjell Gruner, wiceprezes ds. marketingu w Porsche AG. „Technologia rozszerzonej rzeczywistości podsuwa nam »żywe«, emocjonujące sposoby obrazowania skomplikowanych aspektów technicznych nowych rozwiązań. Istotnym jest dla nas, aby już na wczesnym etapie nasi klienci mogli zagłębić się w przyszłościowe technologie i poczuć towarzyszący im entuzjazm – w dowolnym miejscu i czasie”. Aplikacja prezentuje koncepcyjny model Mission E w różnych ujęciach, w otoczeniu wirtualnego pomieszczenia. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości można obejrzeć animacje symulujące na przykład aerodynamikę pojazdu. Widoki rentgenowskie w dynamiczny sposób pokazują budowę napędu i zespołu akumulatorów, pozwalając zajrzeć pod lekkie nadwozie prototypu. Dodatkowo, wirtualny egzemplarz Mission E można obejrzeć w preferowanym przez użytkownika kolorze i odbyć nim testową przejażdżkę w interaktywnym trybie jazdy.