- Alexander Pollich, Jens Puttfarcken i Marcus Eckermann zdobyli wieloletnie doświadczenie w naszej organizacji sprzedaży. Nadal będą pracowali na rzecz skutecznego rozwoju marki Porsche na tych ważnych rynkach – wyjaśnia te zmiany Detlev von Platen, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w Porsche AG. - Zapewniając naszym menedżerom sprzedaży możliwości rozwoju oraz zbierania doświadczeń w różnych jurysdykcjach, osiągamy nasze strategiczne cele i dzielimy się wiedzą - dodaje. Alexander Pollich był szefem brytyjskiej organizacji sprzedaży od początku 2018 r. Trafił tam po ponad 4 latach pełnienia tej samej funkcji w Porsche Cars Canada. Wcześniej piastował stanowisko wiceprezesa ds. zarządzania i rozwoju sieci sprzedaży. Jens Puttfarcken, który przez 3 lata stał na czele niemieckiej organizacji sprzedaży, wcześniej pracował w Porsche jako menedżer ds. obsługi posprzedażnej, menedżer ds. relacji z klientem oraz menedżer ds. sprzedaży w różnych oddziałach firmy na całym świecie. Marcus Eckermann przez ostatnie 10 lat był dyrektorem zarządzającym Porsche Central & Eastern Europe, a wcześniej zajmował różne stanowiska sprzedażowe w Porsche AG.